Veel Gestelde Vragen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Via de pagina Prijzen kunt u uw pakket kiezen. Vervolgens klikt u op ”Bestellen”. Hier wordt u doorgeleid naar onze WhatsApp pagina. Stuur een bericht, en we geven de betaalopties aan u door.
Hoe kan ik betalen?
Momenteel accepteren we alleen handmatige overboeking. Dit is snel en veilig voor beide partijen!
Hoe lang duurt het voordat het geld op jullie rekening staat?
Als u een Nederlandse bank heeft, ontvangen wij u overboeking direct.
Kan ik de service ook gratis testen?
Ja, dat kan zeker! Neem contact op via WhatsApp voor het ontvangen van een gratis testaccount die 24H geldig is.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn inloggegevens ontvang?
We proberen binnen 1 uur je inloggegevens te verzenden. Soms kan dit door omstandigheden langer duren, maar maximaal 24 uur.
Waar ontvang ik mijn inloggegevens?
Nadat je hebt besteld via WhatsApp, sturen wij de inloggegevens in dat WhatsApp gesprek.
Zit ik na afloop ergens aan vast?
Nee. U zit nergens aan vast, en je abonnement wordt niet automatisch verlengd. Uiteraard kan je altijd verlengen, hiervoor neem je weer contact met ons op via WhatsApp.
Hoe kan ik contact opnemen?
Stuur ons een bericht op WhatsApp. De knop daarvoor ziet u rechtsonder in uw scherm.